كاسياس:فتح جام ارزشمند ترين چيز است.

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در مورد بازی مقابل سویا گفت :" امیدوارم که بازی بسیار مشکلی باشد همان طور که این روزها همه در موردش صحبت کرده ایم. اما مثل همیشه می گوییم که مهمترین بازی ما بازی شنبه خواهد بود."

به گزارش وبسایت نود، وی در ادامه اظهار داشت :" سویا در خانه اش خیلی قدرتمند و منسجم بوده و این را در کل فصل نشان داده اند. آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در فینال لیک  اروپا می جنگند. بازی زیبایی برای تماشاگران خواهد بود. امیدواریم که سه امتیاز کسب کنیم چرا که می دانیم که شرایط به خودمان وابسته نیست. هدفمان این است که کار را برای بارسا مشکل کنیم. کسب سه امتیاز در سویا به ما برای ادامه تلاش اعتماد به نفس می دهد. باید سویا را شکست بدهیم و منتظر بمانیم تا نتیجه بازی بارسا مقابل کوردوبا را تماشا کنیم چرا که فکر نمی کنم که کوردوبایی ها بخواهند که در خانه خودشان سقوط کنند."

کاسیاس در ادامه بیان کرد:" هواداران رئال مادرید به لیگ قهرمانان اهمیت زیادی می دهند. قهرمانی در اروپا برای دومین سال پیاپی دستاوردی است که هرگز به دست نیامده است. برای من قهرمانی در اروپا ارزشمندترین است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394 ا 20:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.